duminică, 30 aprilie 2023

Pajura Huși, final cu lacrimi în Campionatul Național


 Ce ar mai fi de spus?

Am pierdut o calificare, dar am câștigat o echipă! Pajura U19!

Începem cu acest ultim  meci din etapa a zecea a Campionatului Național de Juniori U17&U19, pentru că aici a răzbătut toata atenția unui oraș întreg, Hușul. 

Ne întoarcem de la Piatra Neamț cu un rezultat de egalitate, dar fără calificare. Am făcut un joc meritoriu, pe care, cu mai multă șansă, l-am fi căștigat. Am dominat majoritatea perioadei de desfășurare a partidei încă de la început. Am înscris relativ repede, min. 15, prin Iulian Antohi, dar ne-am văzut egalați după numai 10 minute. Au urmat momente de furibundă descătușare din partea noastră cu multiple ocazii la poarta Ceahlăului. 

Totuși finalul ne găsește cu gol în poarta noastră, min. 47, pe o greșeală a apărării. Ne amintim că am venit pentru victorie și Marian Răcăuțeanu egalează un minut mai târziu, în prelungirile primei reprize, trezind în noi razele speranței.

Mijlocul reprizei secunde întregistrăm iar ocazii de partea noastră, prin Antohi și Răcăuțeanu. Urmează un război al nervilor și dominării teritoriale, dar fără modificări pe tabela de marcaj.

2 - 2, scor final! ... și încercăm să nu fim prea supărați! A fost un sezon bun!

Clubul are și viitor! Pajura U17 a disputat ieri ultima etapă a campionatului tot la Piatra Neamț, dar împotriva L.P.S., învingând detașat cu 2 -0, prin golurile marcate de Rotaru Gheorghe și Diaconu Dorin. Am jucat mai limpede și dezinvolt ca niciodată semn că putem avea încredere că munca noastră nu este în zadar! Puteam face mai mult, dar revanșa va putea sta în evoluțiile sezonului următor! 

Dar drumul e lung și anevoios!

Felicitări tuturor băieților! 

Ați fost magnifici un întreg campionat luptând cu tot felul de vicisitudini!

Urmează o etapă de analiză a întregii activități din acest an sportiv pe baza căreia să luăm decizii categorice pentru desfășurarea activității noastre. Spunem acestea pentru că nu dorim să ne mai întâlnim cu greutăți similare, sau, cel puțin, să aibă o încărcătură diferită.

Despre toate acestea și multe altele vom relata la momentul oportun!

...pentru că dorim să rămânem #unClubDiferit, 

FOTBAL PAJURA HUȘI































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu